En månad kvar till julafton

Idag är det bara en månad kvar till julafton och en vecka kvar till första advent. Vi firade detta med att äta ett litet julbord.

image

Riktigt gott var det!

Denna vecka drar allt igång på allvar. Helgen tillbringas i Uppsala & Stockholm där vi ska fira in advent med besök på julmarknader, skyltfönster spaning i Stockholm och fika med familjen. Det är dags att lägga i en högre växel i köket. Jag ska baka, laga mat och göra godis och för att fixa detta har jag idag unnat mig en hjälpreda i köket och nämligen en köksassistent. Riktigt längtar efter att få sätta den i arbete.

Hoppas ni har en trevlig kväll och att ni ser fram emot månaden som kommer lika mycket som jag. Men det tror jag nog 😉

Detta inlägg publicerades i Advent, Familj, Julbak, Julgodis, Julmarknad, Julmat, Middag och märktes , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar