Bakar saffranscupcakes med mörkchoklad & apelsinfrosting

Efter denna helg känner jag mig rätt mör och i behov av att ladda batterierna. Jag tycker att jag laddar dem bäst när jag spenderar tid antingen i skogen eller i köket.

Så idag ska jag baka de godaste Saffranscupcakes jag vet, nämligen mina Saffranscupcakes med mörkchoklad & apelsinfrosting.

Första gången jag blev bjuden på dessa var hos min kompis S och hon hade hittat receptet på bloggen ”Mina Bakverk”. Min vana trogen har jag sedan fixat och trixat med receptet lite och gjort det till mitt eget. Nu hoppas jag att ni kommer att tycka att dessa är minst lika goda som jag tycker.

[Bild kommer]

Detta inlägg publicerades i Advent, Familj, Julbak och märktes , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar